SUMITOMO HA60C-11

J-Paver Pegla može se hidraulički proširiti od 2,3 do 6,0 metara bez potrebe za dodavanjem mehaničkih ekstenzija.

Ovaj sustav omogućuje uštedu do 50% radnog vremena.

Čak i tijekom asfaltiranja, proširenje pegle može se prilagođavati bez zaustavljanja procesa, eliminirajući potrebu za montažom ili demontažom ekstenzija. Zahvaljujući dobro osmišljenom dizajnu, pegla ne zahtijeva dodatne ekstenzije, osiguravajući visoku kvalitetu asfaltne površine (glađa završna obrada, veća gustoća). Također, nema razlike između središnjeg dijela i hidrauličnih ekstenzija, čime se izbjegavaju problemi s neujednačenom obradom površine.

 

SUMITOMO Strike-Off

Inovativni sustav Strike-Off, postavljen ispred tamperske jedinice, omogućuje optimalan protok materijala i predzbijanje prije nego što materijal dospije pod tamper, osiguravajući potpunu potporu u svim uvjetima asfaltiranja.

Hidraulične ekstenzije s podesivom visinom

J-Paver pegla omogućuje jednostavno podešavanje visine hidrauličnih ekstenzija pomoću jednostavnih prekidača. Zahvaljujući ovom sustavu, ako dođe do razlike u visini između središnje pegle i ekstenzija (lijeve ili desne), podešavanje se može izvršiti odmah i brzo, bez potrebe za korištenjem alata ili ključeva.

Automatska kontrola temperature plinske pegle

Podešavanje temperature zagrijavanja kod J-Paver pegle automatski se kontrolira putem zaslona.

Osim toga, ako se plamen slučajno ugasi, dovod plina se automatski isključuje, a signalna lampica se aktivira kako bi upozorila na kvar.

Mold-board

Zahvaljujući proširenju i uvlačenju Mold-boarda (postavljenog ispred ekstenzije, s funkcijom usmjeravanja protoka materijala), materijal se učinkovito raspoređuje iz svrdla, što smanjuje opterećenje stroja i poboljšava preciznost asfaltiranja.

Ovaj sustav također uključuje dva hidraulična cilindra, koji omogućuju precizno podešavanje protoka materijala ispred ekstenzije.

Hidraulično svrdlo

Dva hidraulična cilindra omogućuju podizanje i spuštanje okvira svrdla, čime se osigurava ravnomjerna opskrba materijalom u skladu s željenom debljinom sloja. Ovaj sustav omogućuje veću preciznost tijekom različitih faza asfaltiranja, prilagođavajući se specifičnim uvjetima rada finišera.

Odvojeno upravljanje prihvatnim bunkerima 

Lijevi i desni prihvatni bunker mogu se neovisno podizati i spuštati, dok se prednji bunker također automatski pomiče gore i dolje.

Zahvaljujući posebnom obliku bunkera i ugradnji zaštitnih guma, u mnogim slučajevima nema istjecanja materijala ispred potisnih valjaka i stroja.

Osim toga, pažljivo osmišljen dizajn omogućuje da prednji dio bunkera bude niži u odnosu na druge strojeve, olakšavajući pristup kamionima bez dodirivanja okvira bunkera ili oštećivanja zaštitnih guma postavljenih ispred bunkera.

Pogonski sustav stražnjih kotača

Glavni računalni sustav precizno kontrolira motor, hidraulične pumpe i pogonski motor, a sve postavke mogu se spremiti u memoriju, čime se proces asfaltiranja pojednostavljuje jednostavnim prebacivanjem putnog prekidača na “ON” ili “OFF”.

Novi SUMITOMO upravljački sustav pruža izvrsnu stabilnost pri vožnji, održavajući konstantnu brzinu i smjer kretanja. Završna obrada asfaltne površine je glađa zahvaljujući povećanoj kontaktnosti gusjenica, dok oscilirajući “boogie” sustav apsorbira nepravilnosti i visinske razlike na cesti (npr. oko poklopaca šahtova).

Upravljanje je glatko i precizno, budući da stroj automatski prilagođava razliku u brzini između desne i lijeve gusjenice, osiguravajući točne i ujednačene radijuse skretanja. Elektronička kontrola osigurava maksimalne performanse i bolju trakciju, čak i na nagibima.

Funkcija “spin turn” omogućuje stroju da se okreće na mjestu, što omogućuje asfaltiranje uskih prolaza i slijepih ulica, osiguravajući najvišu kvalitetu završne obrade i pojednostavljujući manevriranje pri izlasku sa gradilišta.

YANMAR-4TN107 motor (Jedan turbo + Intercooler)

Pogonski sustav, koji kombinira inteligentni novi koncept motora YANMAR i najnapredniju SUMITOMO tehnologiju, osigurava visoku radnu učinkovitost uz nisku potrošnju goriva.

YANMAR-4TN107 motor zadovoljava EU Stage V standarde emisije.

Sustav kontrole brzine tampera i vibratora

Na zaslonu se prikazuju elektronički kontrolirani podaci o broju okretaja tampera i vibratora. Zahvaljujući ugrađenom brojaču okretaja, moguće je u realnom vremenu pratiti brzinu rada.

Brzinu tampera i vibratora moguće je podešavati kako s glavne upravljačke ploče, tako i s bočnih upravljačkih panela postavljenih na tlu, koje koriste operateri pegle.

Obrnuti rad svrdla i transportne trake

Kako bi se osigurao ravnomjeran raspored materijala ispred pegle, finišer je opremljen sustavom obrnutog okretanja svrdla i transportne trake, koji rade potpuno neovisno jedan o drugom.

Ovaj sustav omogućuje jednoliko raspoređivanje asfalta, čime se završetak asfaltiranja može obaviti s minimalnom količinom materijala ispred pegle. Također, omogućuje pomicanje stroja bez gubitka materijala tijekom premještanja.